Foreningsjagt

Vi afholder hver år 4 foreningsjagter.  Nogle af vores jagter bliver arrangeret sammen med Klemesker jagtforening.

Foreningsjagterne for I år er :

Aktivitetsprogram for 2022

1. Plantagejagt i Pedersker. Fredag den 4/11 kl. 9.00.

Ølenevej Pedersker plantage.

Der afholdes fællesjagt i plantagen sammen med Klemensker Jagtforening. Der vil være en lille pause ude i skoven, hvor der serveres en tallerken varm suppe og lidt til halsen. Der vil blive sørget for transport mellem såterne. Efter jagten køres til Klemenskes jagthytte, hvor der vil være jagt- parade. Dagen afsluttes med medbragt madpakke efterfulgt af den traditionelle kaffe, kringle og lagkage. Tilmelding til jagten mailes til info@knudskerjagtforening.dk eller kontakt bestyrelsen senest den 28/10.

På denne jagt, må du invitere 1 gæst med.

2. Plantagejagt i Pedersker. Lørdag den 26/11 kl. 9.00.

Ølenevej Pedersker plantage.

Der afholdes fællesjagt i plantagen sammen med Klemensker Jagtforening. Der vil være en lille pause ude i skoven, hvor der serveres en tallerken varm suppe, og lidt til halsen. Der vil blive sørget for transport mellem såterne. Efter jagten køres til Klemensker Jagtforenings jagthytte, hvor der vil være jagtparade. Dagen afsluttes med medbragt madpakke efterfulgt af den traditionelle kaffe, kringle og lagkage.Tilmelding til jagten mailes til info@knudskerjagtforening.dk eller kontakt bestyrelsen senest den 19/11.

På denne jagt, må du invitere en gæst med.

3. Julejagt i Pedersker. Tirsdag den 28/12 kl. 10.00.

Ølenevej Pedersker plantage.

Der afholdes julejagt i plantagen. Efter jagten siger vi tak for året der er gået. Foreningen er vært med en øl eller vand. Tag evt. selv kaffe og kage med.

Tilmelding til jagten mailes til info@knudskerjagtforening.dk eller kontakt bestyrelsen senest den 20/12.

På denne jagt, må du invitere 2 gæster med.

4.Plantagejagt Hasle. Lørdag den 21/1 kl. 10.00.

”Hvide hus” Fælledvej 98, Hasle.

Der afholdes jagt i plantagen. Efter jagten kører vi tilbage til ”Hvidehus”, hvor vi afholder jagtparade. Efter jagtparaden går vi ind for at spise vores medbragte madpakke. Drikkelse kan købes som sædvanligt. Derefter serveres den traditionelle kringle, lagkage og kaffe.

Tilmelding til jagten mailes til info@knudskerjagtforening.dk eller kontakt bestyrelsen senest den 15/1.

På denne jagt, må du invitere 2 gæster med.

5. Fælles trykjagt på Dåvildt lørdag den 14. januar 2022.

Knudsker Jagtforening. Klemensker jagtforening.  Aaker og Åkirkeby jagtforening. Allinge Sandvig jagtforening. Østbornholm jagtforening. Der vil være lodtrækning blandt dem der ønsker at deltage. Tilmelding og nærmere information kommer senere.